woensdag 4 januari 2012

Het eerste bericht

Het eerste bericht op deze weblog voelt niet als een eerste bericht. Want deze blog is in deze vorm en op deze plek wel nieuw. Maar eigenlijk is het de opvolger van een veel langer bestaande blog die ik onder de naam "Van de voorzitter van VEO" jarenlang gevoerd. Van oktober 2006 tot en met augustus 2011 om precies te zijn. Maar omdat de site waar die site gehost werd ten onder ging aan technische problemen en ik intussen ook was afgetreden als voorzitter van VEO was daarmee het einde van die blog bezegeld. De blog staat nog online maar in een dermate lelijke vorm dat ik er niet eens een link naar wil publiceren.

Ik merkte echter in die periode wel dat ik niet alleen lezers trok onder VEO-leden, maar dat ook korfballers van andere clubs mijn stukjes lazen. Om die reden heb ik besloten om na een korte periode van stilte een soort doorstart te maken. Niet meer gekoppeld aan mijn voorzitterschap, maar meer aan korfbal aan het algemeen. De oude blog was al niet helemaal gericht op VEO en deze zal dat ook niet zijn. Al zal ik uiteraard vaker over mijn eigen vereniging schrijven dan over andere clubs, al was het maar omdat ik daar nu eenmaal vaker vertoef en meer mensen ken. Maar het zal uitdrukkelijk dus ook over andere korfbalzaken gaan. Want, om Louis Couperus (die absoluut niet sportief was!) te parafraseren : "Zoo ik iets ben ik korfballer".

Op mijn oude blog lukte het mij lange tijd om ongeveer 5 stukken per week te schrijven. Dat doel stel ik mij nu niet meteen. Ik zie wel hoe productief ik ben en wat ik precies hier kwijt wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten