zaterdag 29 september 2012

Kennis maken in Zeist

Afgelopen donderdag was er een heidag voor het voltallig personeel en het bestuur van het KNKV. En hoewel ik door werkzaamheden niet de hele dag heb kunnen bijwonen was het voor mij een uitstekende manier om kennis te maken met veel mensen waar ik de komende jaren ongetwijfeld nog de nodige contacten mee zal hebben.

Veel mensen weten dat er "ergens in Zeist" een bureau zit waar activiteiten voor de korfbalbond worden uitgevoerd. Maar weinigen zullen zich beseffen dat er bij het KNKV ruim 40 mensen in dienst zijn. Niet allemaal full time, maar toch is het een behoorlijke groep mensen. Die mensen zitten niet allemaal achter een bureau in Zeist. De technische mensen bijvoorbeeld (bondscoaches etc.) zijn op het veld (of waarschijnlijker vaker in de hal) te vinden, terwijl Sportconsulenten en Verenigingskaderconsulenten vooral in het land actief zijn.

Maar afgelopen donderdag waren ze zoveel mogelijk aanwezig in Zeist. Thema van de dag was hoe we handen en voeten kunnen geven aan het thema "Groei". En hoewel ik, zoals gezegd, het einde van de dag niet heb kunnen meemaken en dus de eind conclusies nog niet gezien heb, heb ik al wel gezien dat er bij iedereen een goede drive is om hieraan mee te werken en ook meer dan genoeg mooie plannen. Veel zal nu op uitvoeren en doorpakken aankomen, lijkt me.

Los van het thema was dit voor mij de mogelijkheid om kennis te maken. Ik heb te veel handen geschud om nog alle namen aan gezichten te koppelen, maar ik heb toch veel mensen eens gezien en kort gesproken. Die contacten zullen in de komende jaren zeker uitgewerkt worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten