dinsdag 25 september 2012

Bloggen als bondsbestuurder

Zoals misschien sommigen hebben gelezen ben ik gedurende mijn weekje vakantie in Oostenrijk door de ALV gekozen als lid van het Bondsbestuur van het KNKV. Een hele eer, al zeg ik het zelf en ik zie er naar uit om er iets moois van te maken.

Voor deze blog zal deze verkiezing wel enig verschil gaan maken. Ik schrijf deze blog op persoonlijke titel. Dat deed ik ook al toen ik voorzitter was van VEO. Dat heeft in al die jaren dat ik deed nooit tot een probleem geleid. Maar er is wel een verschil tussen clubvoorzitter en bondsbestuurder wanneer het gaat om zaken die korfbal in het algemeen raken. Zaken waar ik in het verleden over schreef met een duidelijk eigen mening, zal ik nu wel behandelen, maar dan neutraal. Ik ga hier bijvoorbeeld niet mijn privĂ© mening geven over de koppeling van de Korfbal League als ik tegelijk als bestuurder competitie in mijn portefeuille heb.

Maar ik ben er van overtuigd dat r nog genoeg te schrijven over blijft om deze blog levend en levendig te houden. Onderwerpen die vooral VEO raken bijvoorbeeld; daar heb ik in het verleden ook vaak genoeg over geschreven en dat zal ik ook blijven doen. En er zijn ook genoeg algemene korfbal onderwerpen waarvan ik denk dat ik daar over kan schrijven zonder dat ik in de knoop raak met mijn rol als bestuurder.

Ik zal natuurlijk (blijven) checken of het schrijven van deze blog toegevoegde waarde heeft. Voor mij als schrijve, maar vooral ook voor de lezers. Laat dus ook vooral niet na om mij, op deze blog of persoonlijk, deelgenoot te maken van jullie mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten