donderdag 30 augustus 2012

VEO wedstrijd van de week : VEO 3 - Fiks 2

Zo aan het begin van de competitie is het altijd lastig om te voorspellen welke wedstrijd nu echt interessant is, maar ik ben zelf wel benieuwd naar de verrichtingen van VEO 3. Vorig seizoen heb dat team zelf getraind en gecoacht, maar vergeleken met toen is er in het team toch behoorlijk veel veranderd. Ervaren rotten die weer zijn gaan korfballen en jeugdige afvallers uit de selectie, samen met een kleine kern van spelers van de vorige jaargang.

Vorig seizoen deed VEO 3 niet echt mee om de prijzen, maar eindigde het op het veld toch verdienstelijk in het linker rijtje. Als ik dan kijk wat er nu op de been kan worden gebracht, dan moet er nu toch wel kunnen worden mee gedaan om de titel lijkt me. Of die gehaald wordt hangt natuurlijk ook af van de concurrentie, want in dit soort klasses heb je wel vaker teams die heel erg verrassen ten opzichte van een seizoen eerder. Maar meedoen lijkt mij een duidelijke.

Om die reden is dus de wedstrijd van zaterdag om 17:00 uur thuis (en niet 15:30, zoals ik per ongeluk eerst had vermeld) tegen Fiks 2 mijn wedstrijd van de week. We zullen eens kijken hoe het dan gaat lopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten