maandag 20 augustus 2012

De kop is er af

Het seizoen is weer begonnen. Trainingsweekeinden, gewone trainingen, oefenwedstrijden, de hele molen draait alsof we niet weg zijn geweest.Zelf heb ik nog niet getraind, maar al wel een oefenwedstrijd gefloten. In de hitte van afgelopen zaterdag, maar afgezien daarvan volde het ook weer vertrouwd. Gewoon flink heen en weer hollen, als het nodig is wat zeggen of op je fluitje blazen en incidenteel wat onbegrip negeren. Niets anders dan in het verleden en het voelde ook vertrouwd. En omdat ik afgelopen maanden regelmatig heb hard gelopen was het ook conditioneel geen probleem.

En de rest? Het verenigingsleven komt ook op gang, al gaat dat altijd iets langzamer. Het VEO-bestuur komt volgende week weer bij elkaar, maar technische commissies zijn vast al eerder aan de slag geweest. En misschien de andere commissies ook al en anders zullen ze dat de komende weken vast wel gaan doen.

En deze blog? Ook die gaat nu weer echt op gang komen. Ik ben nog anderhalve week vrij en hoewel ik thuis zit, betekent dat toch dat ik nog niet mijn normale ritme heb. Maar ik zal dat wel weer oppakken en regelmatig gaan bloggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten