zondag 10 november 2013

Na lange tijd ....

Het is rustig geweest op deze blog. Erg rustig zelfs. In elk geval met schrijven, want tot mijn verbazing zag ik zojuist dat deze site de afgelopen maand nog 224 keer is bezocht, terwijl ik sinds mei niets meer gepost heb. Kan uiteraard ook met zoekende bots of zo te maken hebben; zo gedetailleerd zijn mijn statistieken hier niet. Dat ik gestopt was, feitelijk maar nooit formeel, had verschillende oorzaken die zowel te maken hebben met gebrek aan inspiratie ("writers block"), druk zijn met andere dingen en het feit dat er in de zomer weinig te melden was. En ik na de zomer gewoon moeite had om weer op te starten.

Nu de zaal weer is begonnen vind ik het een mooi moment om de draad weer op te pakken en te zien of ik het nog kan opbrengen om hier regelmatig iets over korfbal te schrijven. Niet in de frequentie die ik in het verleden had met 5 stukjes in de week, maar 1 of 2 moet toch wel mogelijk zijn lijkt me. er zijn vast de nodige lezers afgehaakt die ik niet meer terug zal winnen, maar ik denk dat als de regelmaat terug is, veel lezers ook wel hier weer eens zullen komen kijken. Want korfballiefhebbers die vaak op intrnet zitten, die zijn er nog genoeg in Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten